دمنوش لاغری

کاهش وزن با دمنوش های گیاهی

دمنوش لاغری

کاهش وزن با دمنوش های گیاهی

  • ۰
  • ۰

یکی از انواع دمنوش لاغری نیوشا ، دمنوش چای گزنه و برگ زیتون نام دارد. این دمنوش لاغری نیوشا علاوه بر کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام فواید زیادی را برای بدن تامین می‌کند. مواد تشکیل دهنده این دمنوش که شامل چای سبز، گزنه و برگ زیتون است بسیاری از بیماری‌ها را کنترل و از آن پیشگیری خواهد کرد. با نوشیدن روزانه این نوع  دمنوش نیوشا ، سلامتی خود را تضمین کنید و در مدت زمان کم به تناسب اندام برسید. برخی از ویژگی‌های این  دمنوش لاغری نیوشا کاهش قند خون، بهبود دستگاه گوارش، پیشگیری از سنگ کلیه، جلوگیری از پوکی استخوان خواهد بود. 

با خواص مواد تشکیل دهنده دمنوش گزنه و برگ زیتون آشنا شوید

یکی از مواد تشکیل دهنده این دمنوش لاغری برگ زیتون است که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد. از این رو در پیشگیری از سرطان موثر خواهد بود. مواد بعدی گزنه است که فشار خون را کاهش و ان را تنظیم می‌کند. در این گیاه ترکیبی به نام استروئیدی وجود دارد که هورمون‌های تیروئدی را کاهش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این گیاه بهبود عملکرد کبد، قلب و عروق می‌شود.

دیگر مواد تشکیل دهنده دمنوش لاغری نیوشا چای سبز است. این نوشیدنی در کل جهان معروف و فواید زیادی دارد. چای سبز سرشار از آنتی اکسیدانی و از سرطان جلوگیری می‌کند. از معروفترین خواص چای سبز حذف چربی‌های اضافه بدن است. که از این رو به تناسب اندام و رسیدن به اندام ایده آل کمک زیادی می‌کند. چای سبز برای جلوگیری از ریزش مو و تقویت پوست موثر خواهد بود.

به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد دارید تا بدون عوارض و استفاده از داروهای شیمیایی کاهش وزن داشته باشید، دمنوش گزنه و برگ زیتون نیوشا را امتحان کنید. با نوشیدن روزانه این دمنوش در کوتاهترین زمان جواب می‌گیرید. همچنین با کاهش وزن چشمگیر از خواص این دمنوش بهره می‌برید. 

اثر دمنوش بر بدن همانند اثر موسیقی بر روح است.

  • ۹۷/۰۶/۲۶
  • newshaa newshanoosh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی