دمنوش لاغری

کاهش وزن با دمنوش های گیاهی

دمنوش لاغری

کاهش وزن با دمنوش های گیاهی

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دمنوش راز سلامتی از چای سبز، رازیانه، آلوورا و همچنین کاکوتی تشکیل شده. این دمنوش نیوشا گیاهی و فاقد اسانس و مواد افزودنی است. پس در تهیه دمنوش های نیوشا درنگ نکنید. چون هیچ کدام از محصولات نیوشا مواد فزودنی و عوارض ندارند. می توان این دمنوش را جزء دمنوش لاغری نیوشا معرفی کرد. زیرا سبب چربی سوزی و در نتیجه کاهش وزن می شود. دمنوش راز سلامتی حاوی خواص کاهش وزن، تقویت حافظه، تقویت پوست و شفاف سازی آن، تنظیم قند خون، بهبود دهنده عملکرد قلب، درمان افسردگی است. 



دمنوش راز سلامتی نیوشا را بنوشید و لاغر شوید

در کنار ورزش و رژیم غذایی خود می توانید برای جواب گیری بهتر از دمنوش های لاغری استفاده کنید. دمنوش راز سلامتی یکی از دمنوش های لاغری نیوشا به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن جواب بگیرید. پس بجای اینکه به دنبال داروهای شیمیایی با عوارض زیاد باشید، دمنوش گیاهی بنوشید و با سلامت کامل وزن خود را کم کنید. 

بهبود دستگاه گوارش 

اگر به مشکلات گوارشی دچار هستید توصیه می کنیم روزانه از دمنوش راز سلامتی بنوشید. این دمنوش عملکرد دستگاه گوارش را بهبود می بخشد. همچنین دارای مقدار قابل توجهی آنتی اکسیدان است. 

 شما می توانید قبل خرید انواع دمنوش نیوشا از مشاوران دمنوش نیوشا کمک بگیرید و هر سؤالی در این زمینه دارید بپرسید. برای استفاده این خدمات می توانید به وب سایت نیوشا نوش مراجعه و از مشاورین نیوشانوش راهنمایی بگیرید. 

  • newshaa newshanoosh
  • ۰
  • ۰
دمنوش های نیوشا بدون اسانس و صد در صد گیاهی هستند. اگر می خواهید جایگزین مناسبی برای داروهای شیمیایی پیدا کنید، ما به شما مصرف دمنوش نیوشا را پیشنهاد می کنیم. یکی از انواع دمنوش های ترکیبی نیوشا، دمنوش چای سبز و بهارنارنج نام دارد. با افزودن عصاره بهارنارنج به این چای علاوه بر طعم خوش و عطر عالی که به دمنوش چای سبز و بهارنارنج نیوشا داده خاصیت چای سبز را چند برابر کرده. اگر قصد دارید تا لاغر شوید و به اندام ایده آلی برسید پیشنهاد ما به شما مصرف چای سبز و بهارنارنج نیوشا به صورت روزانه است. البته این دمنوش علاوه بر کاهش وزن ، خواص درمانی زیادی دارد.

خواص چای سبز و بهار نارنج

  • تقویت پوست
  • حذف عفونت های بدن
  • بهبود سرماخوردگی
  • کاهش وزن
  • پیشگیری از ریزش مو
دمنوش چای سبز و بهارنارنج نیوشا، هر کدام از ویژگی های فوق را داراست. در ادامه راجع به خواص درمانی هر کدام از مواد تشکیل دهنده این دمنوش لاغری نیوشا  صحبت می کنیم. 


بهارنارنج چه خواصی دارد؟
این گیاه علاوه بر اینکه عطر و طعم خوبی به چای می دهد دارای خواص درمانی متعددی است. بارزترین ویژگی آن درمان بیماری های پوستی از قبیل عفونت های قارچی، خارش، زخم بستر و برخی دیگر خواهد بود. بنابراین اگر می خواهید به مشکلات پوستی دچار نشوید یا آن را درمان کنید، دمنوش چای سبز و بهار نارنج گزینه مناسبی برایتان است. همچنین بهار نارنج عفونت ها را از بین می برد و سبب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود. 

فواید چای سبز
یکی از محبوب ترین نوشیدنی های گرم در جهان چای سبز نام دارد. این چای موجب فرآوری کمتر قرار می گبرد و از این رو، خواص و همچنین آنتی اکسیدان خود را حفظ می کند. چای سبز خواص درمانی بسیار دارد و توصیه می شود روزانه از این چای پرخاصیت بنوشید. برخی از خواص چای سبز را می توان به کاهش وزن، تقویت و شادابی پوست، پیشگیری از پوکی استخوان، پیشگیری از آلزایمر، ضد افسردگی اشاره کرد. 

انواع دمنوش نیوشا را می توانید از نیوشانوش نماینده معتبر محصولات نیوشا خریداری نمایید. محصولات نیوشا تحت نظر متخصصین طب سنتی و گیاهی ایران تهیه و تولید شده است.

  • newshaa newshanoosh
  • ۰
  • ۰

چای جنسینگ و عسل نیوشا مانند دیگر دمنوش نیوشا هیچ نگهدارنده و اسانسی ندارد. بنابراین اگر به دنبال دمنوش گیاهی هستید تا انرژی زا باشد و خستگی طول روز را رفع کند، چای جنسینگ و عسل نیوشا بهترین گزینه است. این دمنوش نیوشا را بنوشید و انرژی بگیرید. چای جنسینگ و عسل نیوشا بر پایه چای سبز تشکیل شده و خواص بی شماری دارد. در ادامه به برخی از فواید مصرف این دمنوش نیوشا خواهیم پرداخت. 


ویژگی‌های  چای جنسینگ و عسل نیوشا 

کاهش وزن و حفظ تناسب اندام
بهبود سطح انرژی بدن و نیروزای فوق العاده
رفع خستگی
کند کننده روند پیری سلول ها

نیروی زای  قوی ، جنسینگ

این گیاه محبوب، از کلسترول خوب محافظت و کلسترول بد را کاهش می دهد. جنسینگ یک انرژی زای قوی شناخته شده و از این رو در بین ورزشکاران بسیار محبوب است. اگر مدام خسته اید و دنبال یک انرژی زای قوی می‌گردید، توصیه می‌کنیم جنسینگ را در برنامه غذایی تان جای دهید و نوسانات خلقی را کنترل نمایید. 

با عسل سیستم ایمنی بدن را افزایش دهید

عسل خواص درمانی بسیار دارد و برای درمان بسیاری از بیماری‌ها از آن استفاده می کنند. ترکیب این ماده در چای جنسینگ و عسل نیوشا سبب شده تا با نوشیدن این چای نیوشا ، تمام عفونت و باکتری های بدن حذف و از بین برود. عسل سرشار از آنتی اکسیدان طبیعی است و با سلول های سرطانی مبارزه می‌کند. همچنین حافظه را تقویت و سبب بهبود عملکرد مغز خواهد شد.

کند کردن روند پیری به کمک چای سبز

چای سبز مقدار قابل توجهی آنتی اکسیدان دارد. این چای از آلزایمر پیشگیری و روند پیری را کند خواهد کرد. در کنار شادابی و تقویت روحیه، می توانید از این چای به عنوان یک چربی سوز قوی استفاده کنید. اگر چای سبز را بعد از غذا بنوشید، حرارت بدن افزایش پیدا می‌کند و به این ترتیب سبب افزایش سوخت چربی‌های بدن خواهد شد.  در نتیجه منجربه کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام می‌شود. 

اگر می‌خواهید به بیماری مبتلا نشوید و از داروهای شیمیایی بیزارید. از همین حالا شروع کنید و از انواع دمنوش نیوشا مصرف نمایید. چای جنسینگ و عسل نیوشا یکی ار دمنوش های پرخاصیت و درمانی نیوشا است. 
  • newshaa newshanoosh
  • ۰
  • ۰
دمنوش های گیاهی از دیرباز در بین اکثر افراد محبوبیت داشته. هر کدام از دمنوش ها برای درمان بسیاری از بیماری‌ها کاربرد دارند. در واقع کمک گرفتن از دمنوش ها و گیاهان دارویی بسیار بهتر از داروهای شیمیایی با عوارض زیاد خواهد بود. اگر به دنبال دمنوش های گیاهی و با کیفیت هستید، پیشنهاد می‌کنیم انواع دمنوش نیوشا را امتحان کنید. دمنوش های نیوشا کاملاً گیاهی و فاقد مواد افزودنی، طعم دهنده و نگهدارنده  هستند.  محصولات نیوشا به غیر از دمنوش، شامل چای سبز و سیاه خالص، پودر قهوه و کاکائو است. با عضوبت در کانال تلگرام نیوشا نوش می‌توانید اطلاعات مفیدی از تمام دمنوش های نیوشا به دست آورید. 

در کانال تلگرامی نیوشا نوش نحوه مصرف و قیمت دمنوش‌، پک ‌های نیوشا نوش موجود است. نیوشانوش 17 کانال تلگرامی راه اندازی کرده که از طریق  کانال اصلی تلگرام نیوشا نوش می‌توانید عضو دیگر کانال ها شوید. در کانال تلگرام نیوشا نوش علاوه بر قیمت و اطلاعات محصولات نیوشا، مطالب و نکاتی راجع به لاغری و درمان گفته می‌شود. رعایت این نکات می‌تواند کمک زیادی به روند درمان کند.

عضو کانال تلگرام نیوشا نوش شوید

اگر دمنوش خریده‌اید و اطلاعاتی از آن ندارید. یا اگر مایلید دمنوش بخرید، اما قبل از آن اطلاعات مفید دربارشان بدانید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً عضو کانال تلگرام نیوشا نوش شوید. نیوشا نوش هر چند وقت برای مشتریان و کاربران خود چالش و قرعه کشی قرار می‌دهد. نتایج قرعه کشی در کانال تلگرام نیوشا نوش قرار می‌گیرد و از این طریق، به اطلاع کاربران خود می‌رساند.

با عضویت در کانال تلگرام نیوشا نوش، از مشاوره رایگان استفاده کنید.
  • newshaa newshanoosh