دمنوش لاغری

کاهش وزن با دمنوش های گیاهی

دمنوش لاغری

کاهش وزن با دمنوش های گیاهی

  • ۰
  • ۰

یکی از انواع دمنوش نیوشا که دارای خواص زیادی است دمنوش آلوورا و عسل نام دارد. این دمنوش با چای سبز ترکیب شده و فواید بی‌شماری را برای بدن فراهم خواهد کرد. این نوع دمنوش نیوشا مشهور به گیاه هزار درمان است و پوست را تقویت و شفاف می‌کند. شما با مصرف دمنوش آلوورا و عسل نیوشا بعد از گذشت مدت کوتاهی، پوستی شاداب و جوان خواهید داشت. یکی دیگر از فواید دمنوش آلوورا و عسل نیوشا ، کمک به کاهش وزن و رسیدن به یک اندام ایده آل است. اگر می‌خواهید با خیال راحت دمنوش بنوشید دمنوش نیوشا را انتخاب کنید. دمنوش نیوشا  تاریخ انتقضا دارد و بدون مواد افزودنی است. 

با نوشیدن دمنوش آلوورا و عسل نیوشا ویتامین‌های E ،C ،B12 ،B6 ،B2 ،A ،B1  بدنتان تامین و از پوکی استخوان پیشگیری می‌شود. مواد تشکیل دهنده این دمنوش هر کدام فواید زیادی را برای بدن فراهم می‌کنند از چای سبز گزفته تا آلوورا و عسل. 

آلوورا دارای ویتامین های E ،C ،B12 ،B6 ،B2 ،A ،B1 و مواد معدنی شامل کلسیم، سدیم، آهن، پتاسیم، کروم، منگنز، مس و روی است کمبود کلسیم را در بدن به حداقل می رساند، جذب آن را تسریع نموده و در نهایت، آن را در تمام بدن پخش می کند. 

این دمنوش نیوشا برای پوست مفید و برای اینکه پوستی شفاف و جوان داشته باشید بعد از نوشیدن آن، می‌توانید به صورت ده دقیقه تی بگ را بر روی صورتتان ماساژ دهید. البته ناگفته نماند که باید بگذارید خوب سرد شود بعد شروع به ماساژ دادن کنید. 

برای اطلاعات بیشتر درباره دمنوش آلوورا و عسل نیوشا و طریقه مصرف آن، پیشنها می‌کنیم سری هم به سایت نیوشا نوش بزنید.

  • ۹۷/۰۶/۲۵
  • newshaa newshanoosh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی